Ardahan İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, Kanatlı ve Arıcılık Daire Başkanı İslam Köse’nin katılımıyla 2024-2026 Hayvancılık Destekleme Programı kapsamında bir toplantı düzenledi. Toplantıda, hayvancılık destek programları hakkında üreticilere ve sivil toplum örgütlerine bilgilendirme yapıldı.2024-2026 Hayvancılık Destekleme Programı Değerlendirildi
Toplantıya, Kanatlı ve Arıcılık Daire Başkanı İslam Köse, Ardahan İl Tarım ve Orman Müdürü Muhammet Fatih Cineviz, Zirai Karantina Müdürü Selma Cineviz, KAGEM Müdürü Sinan Aydın, Ardahan DSYB Başkanı Yunus Baydar, Arı Yetiştiricileri Birliği Başkanı İlhan Evliyaoğlu, şube ve ilçe müdürleri katılım sağladı. Sivil toplum örgütleri ve üretici birliklerinin de yer aldığı toplantıda, 2024-2026 Hayvancılık Destekleme Programı ele alındı ve katılımcılarla detaylı bir değerlendirme yapıldı.Ana Arı Dağıtımı YapıldıToplantı sonrasında, üreticilere ana arı dağıtımı gerçekleştirildi. Ayrıca, Ardahan'daki hayvancılık işletmeleri ziyaret edilerek yerinde incelemelerde bulunuldu. Bu ziyaretlerde, üreticilerin ihtiyaçları ve sorunları tespit edilerek çözüm önerileri üzerine görüşmeler yapıldı.Marziye Avcı / Anadolu Haber
Toplantıya, Kanatlı ve Arıcılık Daire Başkanı İslam Köse, Ardahan İl Tarım ve Orman Müdürü Muhammet Fatih Cineviz, Zirai Karantina Müdürü Selma Cineviz, KAGEM Müdürü Sinan Aydın, Ardahan DSYB Başkanı Yunus Baydar, Arı Yetiştiricileri Birliği Başkanı İlhan Evliyaoğlu, şube ve ilçe müdürleri katılım sağladı. Sivil toplum örgütleri ve üretici birliklerinin de yer aldığı toplantıda, 2024-2026 Hayvancılık Destekleme Programı ele alındı ve katılımcılarla detaylı bir değerlendirme yapıldı.Ana Arı Dağıtımı YapıldıToplantı sonrasında, üreticilere ana arı dağıtımı gerçekleştirildi. Ayrıca, Ardahan'daki hayvancılık işletmeleri ziyaret edilerek yerinde incelemelerde bulunuldu. Bu ziyaretlerde, üreticilerin ihtiyaçları ve sorunları tespit edilerek çözüm önerileri üzerine görüşmeler yapıldı.Marziye Avcı / Anadolu Haber 














