İl Müdürlüğü binasında düzenlenen buluşmada İl Müdürü Çetinkaya, personelin geçmiş yıl boyunca sergilediği performansı takdir ederek, özverili çalışmalarından dolayı tüm çalışma arkadaşlarına teşekkürlerini iletti."Özveriyle Hizmet Etmeye Devam Edeceğiz"Toplantı sırasında kısa bir konuşma yapan Mahmut Çetinkaya, Aile ve Sosyal Hizmetler camiası olarak toplumun her kesimine ulaşma gayretinde olduklarını vurguladı. Personelin motivasyonunun önemine değinen Çetinkaya, şu ifadeleri kullandı:"Geçtiğimiz yıl boyunca mesai mefhumu gözetmeksizin vatandaşlarımıza en iyi hizmeti sunmak için çalışan tüm personelimize teşekkür ediyorum. Yeni yılın hepimize başta sağlık olmak üzere huzur, mutluluk ve yeni başarılar getirmesini temenni ediyorum."Birlik ve Beraberlik MesajıSıcak bir atmosferde gerçekleşen görüşme, personelin yeni yıl dileklerinin alınması ve hatıra fotoğrafları çekilmesiyle sona erdi. Program, kurum içindeki dayanışma ve birlik ruhunu güçlendiren bir etkinlik olarak kayıtlara geçti.Baran Yılmaz / Anadolu Haber
Ardahan
Yayınlanma: 01 Ocak 2026 - 13:53
Ardahan Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü'nde Yeni Yıl Tebriği
Ardahan Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürü Mahmut Çetinkaya, kurum personeliyle bir araya gelerek yeni yıl kutlaması gerçekleştirdi.
Ardahan
01 Ocak 2026 - 13:53
İlginizi Çekebilir















