Ardahan’da 24 Kasım Öğretmenler Günü, Vali Hayrettin Çiçek’in katılımıyla çeşitli etkinliklerle kutlandı. Gençlik Merkezi’nde Yunus Emre Anadolu Lisesi tarafından hazırlanan program, saygı duruşu ve İstiklal Marşı’nın okunmasıyla başladı.Burada bir konuşma yapan Ardahan Valisi Hayrettin Çiçek, tüm eğitim camiasının gününü kutlayarak şu ifadeleri kullandı:“Bütün öğretmenlerimizin, eğitim camiasının her bir neferinin Öğretmenler Günü’nü kutluyorum. Meslek hayatlarını noktalayan öğretmenlerimize teşekkürlerimi iletiyorum. Yeni nesli istikbale genç öğretmenlerimiz hazırlayacak. Her geçen gün büyüyen bir Türkiye’miz var. Gelecekte daha iddialı olacağız ve bu sizlerin yetiştireceği nesillerle mümkün olacak. Öğretmenlik, insanlık tarihinin en kadim ve en anlamlı mesleklerinden biridir. Bu vesileyle mesleğe yeni başlayacak genç öğretmenleri tebrik ediyorum. Bu topraklar için şehit düşen öğretmenlerimizi rahmet ve minnetle anıyorum. Başta Başöğretmen Gazi Mustafa Kemal Atatürk olmak üzere ebediyete irtihal eden tüm öğretmenlerimize saygı ve rahmetle yâd ediyorum.”Konuşmaların ardından bu yıl emekliye ayrılan öğretmen Sezgin Seyhan’a Vali Çiçek tarafından Hizmet Şeref Belgesi takdim edildi.Programda öğrenciler tarafından hazırlanan “Müzikal Oratoryo” ve “Şehit Öğretmenler Draması” sahnelendi, müzik dinletisi sunuldu. Adaylık sürecini tamamlayan öğretmenler ise sahnede “Mesleğe Giriş Yemini” etti.Törenin sonunda Vali Çiçek, öğretmenlerle sohbet ederek öğretmenler konulu resim sergisini gezdi.Baran Yılmaz / Anadolu Haber
Ardahan
Yayınlanma: 24 Kasım 2025 - 13:48
Güncelleme: 24 Kasım 2025 - 13:50
24 Kasım Öğretmenler Günü, Ardahan'da düzenlenen törenle kutlandı
24 Kasım Öğretmenler Günü, Ardahan’da düzenlenen törenle kutlandı. Programda öğretmen şehitleri anıldı, mesleğe yeni başlayan öğretmenler yemin etti. Emekli öğretmen Sezgin Seyhan’a Hizmet Şeref Belgesi verildi.
Ardahan
24 Kasım 2025 - 13:48
Güncelleme: 24 Kasım 2025 - 13:50
İlginizi Çekebilir















