Ardahan İl Tarım ve Orman Müdürlüğü, 2024 yılı Mera Sezonu için İlçe Müdürleri ve ilçe personellerine yönelik bir "Eğitim ve Bilgilendirme Toplantısı" düzenledi. Bu toplantı, 4342 sayılı Mera Kanunu ve 2024/01 Sayılı Valilik Genel Emri kapsamında gerçekleştirildi.Toplantı, İl Müdür Yardımcısı Ali Cihat TOYDEMİR başkanlığında, Çayır Mera ve Yem Bitkileri Şube Müdürlüğü'nün organizasyonuyla yapıldı. Toplantıya, İl Müdür Yardımcısı ve İlçe Müdürlerinin yanı sıra, Çayır Mera ve Yem Bitkileri Şube Müdürü Zeynep Hündür ile Şube personeli katılım sağladı.Eğitim ve bilgilendirme toplantısında, mera kanunu ve ilgili genel emir çerçevesinde yeni sezona dair önemli bilgiler ve uygulamalar üzerinde duruldu. Toplantının, mera yönetimi ve uygulamaları konusunda farkındalık oluşturmayı ve bilgi düzeyini artırmayı hedeflediği belirtildi.Baran Yılmaz / Anadolu Haber
Ardahan
Yayınlanma: 31 Mayıs 2024 - 00:02
2024 Yılı Mera Sezonu Eğitim Toplantısını Gerçekleştirildi
Ardahan İl Tarım ve Orman Müdürlüğü tarafından 2024 Yılı Mera Sezonu Eğitim Toplantısını Gerçekleştirildi.
Ardahan
31 Mayıs 2024 - 00:02
İlginizi Çekebilir















