Gençlik merkezinde düzenlenen toplantıda merkez ilçeye bağlı köy ve mahallelerin muhtarlarıyla bir araya gelen Valimiz, Koronavirüs salgın hastalığıyla mücadele ve aşı çalışmaları, hayvan hırsızlığına yönelik çalışmalar, güvenlik, asayiş, eğitim ve ulaşım konuları üzerine bilgilendirmelerde bulunarak, muhtarların köyleriyle ilgili ilettikleri sorun ve talepleri dinledi.
Muhtarlardan Koronavirüs salgın hastalığıyla mücadele konusunda duyarlı olmalarını isteyen Vali, “Değerli muhtarlarımız, sizlerin bizlere ileteceği sıkıntı ve sorunları, kamu hizmetlerine ilişkin istek ve arzuları dinlemek hem de kamu hizmetlerinin kırsalda ve mahallelerimizde yerinde uygulanmasına yönelik sizlerle belli aralıklarla bir araya geliyoruz. Burada ki amacımız, köylerimizin sorun ve sıkıntılarını birinci ağızdan dinlemek ve ilgili kurumlarımızın koordinesinde, imkanlarımız ölçüsünde çözüme kavuşturmaktır. Kamu hizmetlerinin ifasında bir köprü görevi görüyorsunuz. Bugünkü toplantımızda ben öncelikle Koronavirüs salgın hastalığına değinmek istiyorum. Öncelikle sizlerden vatandaşlarımızı hatırlatma dozu olan 3. aşılarını olmaları için ikna etmenizi istiyorum. Yaylalara kadar giderek aşı çalışması yaptık, gerekirse bunu köylerimizde de yaparız. Şuan ilimizde önemli bir sıkıntı yok ama tedbirleri zamanında almak, toplum sağlığı açısından elbette çok önemli. Ayrıca maske, mesafe ve hijyen kurallarına uyma noktasında yine sizlerin desteğinize ihtiyacımız var” dedi.
Asayiş, güvenlik, ulaşım ve hayvan hırsızlıklarıyla mücadele konularına da değinen Vali, “Değerli muhtarlarımız, bir diğer konu başlığımız güvenlik ve asayiş hizmetleri. İlimizde hayvan hırsızlıklarının önleme konusunda iyi bir ivme yakaladık. Jandarmamız ve emniyetimiz çalışmalarını titizlikle sürdürüyor. Vatandaşlarımızın da kendi tedbirlerini almaları, kamera ve alarm sistemi yaptırmaları bu noktada işimizi daha da kolaylaştıracaktır. Köylerimizin yaşam standardının iyileştirmek için İl Özel İdaremiz, geçtiğimiz iş sezonunda imkanlar ölçüsünde faaliyetler yürüttü. Önümüzdeki iş sezonunda, vatandaşlarımızın talepleri doğrultusunda sizlerin de desteği ve katkısıyla bu çalışmalarımızı artırarak, en iyi şekilde hizmet etme gayretinde olacağız” diye konuştu.
Toplantıda, İl Sağlık Müdürü Erkan Özdemir, Koronavirüs ile mücadele çalışmaları, aşılamada gelinen nokta ve aşılamanın önemi hakkında bilgi verdi.
Tarım ve Orman Müdürü Neşat Ulutaş da kuraklık nedeniyle yaşanan verim kaybı ve doğal afetlerden kaynaklanan zararların karşılanmasına yönelik desteklemelerin durumu ile diğer tarımsal desteklemeler ve hayvancılık konuları üzerine bilgi aktardı.
Muhtarların ilettiği sorun ve talepleri dinleyerek not alan Vali, bu talep ve sorunlarla ilgilenilmesi hususunda ilgili kurum müdürlerine talimatlarda bulundu.

Muhtarlardan Koronavirüs salgın hastalığıyla mücadele konusunda duyarlı olmalarını isteyen Vali, “Değerli muhtarlarımız, sizlerin bizlere ileteceği sıkıntı ve sorunları, kamu hizmetlerine ilişkin istek ve arzuları dinlemek hem de kamu hizmetlerinin kırsalda ve mahallelerimizde yerinde uygulanmasına yönelik sizlerle belli aralıklarla bir araya geliyoruz. Burada ki amacımız, köylerimizin sorun ve sıkıntılarını birinci ağızdan dinlemek ve ilgili kurumlarımızın koordinesinde, imkanlarımız ölçüsünde çözüme kavuşturmaktır. Kamu hizmetlerinin ifasında bir köprü görevi görüyorsunuz. Bugünkü toplantımızda ben öncelikle Koronavirüs salgın hastalığına değinmek istiyorum. Öncelikle sizlerden vatandaşlarımızı hatırlatma dozu olan 3. aşılarını olmaları için ikna etmenizi istiyorum. Yaylalara kadar giderek aşı çalışması yaptık, gerekirse bunu köylerimizde de yaparız. Şuan ilimizde önemli bir sıkıntı yok ama tedbirleri zamanında almak, toplum sağlığı açısından elbette çok önemli. Ayrıca maske, mesafe ve hijyen kurallarına uyma noktasında yine sizlerin desteğinize ihtiyacımız var” dedi.
Asayiş, güvenlik, ulaşım ve hayvan hırsızlıklarıyla mücadele konularına da değinen Vali, “Değerli muhtarlarımız, bir diğer konu başlığımız güvenlik ve asayiş hizmetleri. İlimizde hayvan hırsızlıklarının önleme konusunda iyi bir ivme yakaladık. Jandarmamız ve emniyetimiz çalışmalarını titizlikle sürdürüyor. Vatandaşlarımızın da kendi tedbirlerini almaları, kamera ve alarm sistemi yaptırmaları bu noktada işimizi daha da kolaylaştıracaktır. Köylerimizin yaşam standardının iyileştirmek için İl Özel İdaremiz, geçtiğimiz iş sezonunda imkanlar ölçüsünde faaliyetler yürüttü. Önümüzdeki iş sezonunda, vatandaşlarımızın talepleri doğrultusunda sizlerin de desteği ve katkısıyla bu çalışmalarımızı artırarak, en iyi şekilde hizmet etme gayretinde olacağız” diye konuştu.
Toplantıda, İl Sağlık Müdürü Erkan Özdemir, Koronavirüs ile mücadele çalışmaları, aşılamada gelinen nokta ve aşılamanın önemi hakkında bilgi verdi.
Tarım ve Orman Müdürü Neşat Ulutaş da kuraklık nedeniyle yaşanan verim kaybı ve doğal afetlerden kaynaklanan zararların karşılanmasına yönelik desteklemelerin durumu ile diğer tarımsal desteklemeler ve hayvancılık konuları üzerine bilgi aktardı.
Muhtarların ilettiği sorun ve talepleri dinleyerek not alan Vali, bu talep ve sorunlarla ilgilenilmesi hususunda ilgili kurum müdürlerine talimatlarda bulundu.
















