17 bin 169 öğrencinin bulunduğu Ardahan’da Valilik ve İl Milli Eğitim 10 bin 60 öğrenciye ücretsiz ve bedava yemek veriyor. Ardahan Valisi ile İl Milli Eğitim Müdürünün bizzat ilgilenip, elleriyle yemek dağıttıkları öğrencilerin büyük bölümü yoksul aile çocukları.
% 80’lerde bulunan enflasyon dolayısıyla ülke genelinde yaşanan ekonomik sıkıntılar başta üniversitelerde olmak üzere ülke genelinde bulunan okullarda okuyan öğrencilerin yemek yiyemediklerinin tartışıldığı bir zamanda Ardahan İl Milli Eğitim Müdürlüğü bütçesinin büyük bölümünü taşımalı sistemle eğitim gören öğrencilere yemek sağlamaya ayırdı.
İzmir Katip Çelebi Üniversitesi yönetimi, CHP'li İzmir Büyükşehir Belediyesi üniversite öğrencilerine ücretsiz yemek hizmetine kapıları kapatırken, Ardahan İl Milli Eğitim Müdürlüğü bütçesinin büyük bölümünü orta öğretimde eğitim gören öğrencilere yemek için ayırıp, 17 bin 169 öğrencinin bulunduğu Ardahan’da büyük bölümü taşımalı öğrenci olan yaklaşık 10 bin 60 öğrenciye her gün sıcak yemek dağıtıyor.
Gazetemizin edindiği resmi bilgilere göre Ardahan’ın Çıldır ilçesinde 365, Damal’da 316, Göle’de 917, Hanak’ta 562, Merkez’de Bin 999, Posof’ta 267 taşımalı öğrencinin bulunduğu Ardahan’da örgün eğitimdeki 17 bin 169 öğrencinin 4 bin 297 tanesi (temel eğitimde 2849, ortaöğretimde Bin 110, okul öncesinde 144, özel eğitimde 194) öğrenci olmak üzere eğitime sosyal destekler kapsamında yemek hizmetlerinden yararlanmakta.
Ardahan Merkez Öğretmenevi, il merkezinde bulunan 19 okulda ve bu okullara taşımayla gelerek öğrenim gören Bin 466 öğrenciye sıcak ve lezzetli öğle yemeklerini ulaştırıldığı öğrenildi. Yine il merkezinde bulunan Şehit Türkmen Tekin Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, ilçeler arası çalışarak Damal, Hanak ve Çıldır’daki okullarımızda öğrenim gören taşımalı öğrencilerimize de öğle yemeği hizmeti sağlamaktadır.
Haber: Özlem Şeyma Yılmaz
% 80’lerde bulunan enflasyon dolayısıyla ülke genelinde yaşanan ekonomik sıkıntılar başta üniversitelerde olmak üzere ülke genelinde bulunan okullarda okuyan öğrencilerin yemek yiyemediklerinin tartışıldığı bir zamanda Ardahan İl Milli Eğitim Müdürlüğü bütçesinin büyük bölümünü taşımalı sistemle eğitim gören öğrencilere yemek sağlamaya ayırdı.
İzmir Katip Çelebi Üniversitesi yönetimi, CHP'li İzmir Büyükşehir Belediyesi üniversite öğrencilerine ücretsiz yemek hizmetine kapıları kapatırken, Ardahan İl Milli Eğitim Müdürlüğü bütçesinin büyük bölümünü orta öğretimde eğitim gören öğrencilere yemek için ayırıp, 17 bin 169 öğrencinin bulunduğu Ardahan’da büyük bölümü taşımalı öğrenci olan yaklaşık 10 bin 60 öğrenciye her gün sıcak yemek dağıtıyor.
Gazetemizin edindiği resmi bilgilere göre Ardahan’ın Çıldır ilçesinde 365, Damal’da 316, Göle’de 917, Hanak’ta 562, Merkez’de Bin 999, Posof’ta 267 taşımalı öğrencinin bulunduğu Ardahan’da örgün eğitimdeki 17 bin 169 öğrencinin 4 bin 297 tanesi (temel eğitimde 2849, ortaöğretimde Bin 110, okul öncesinde 144, özel eğitimde 194) öğrenci olmak üzere eğitime sosyal destekler kapsamında yemek hizmetlerinden yararlanmakta.
Ardahan Merkez Öğretmenevi, il merkezinde bulunan 19 okulda ve bu okullara taşımayla gelerek öğrenim gören Bin 466 öğrenciye sıcak ve lezzetli öğle yemeklerini ulaştırıldığı öğrenildi. Yine il merkezinde bulunan Şehit Türkmen Tekin Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi, ilçeler arası çalışarak Damal, Hanak ve Çıldır’daki okullarımızda öğrenim gören taşımalı öğrencilerimize de öğle yemeği hizmeti sağlamaktadır.
Haber: Özlem Şeyma Yılmaz















