Yeşilay Ardahan Şube Başkanı Tolgay Gökdemir, yönetim kurulu üyeleri ve YEDAM personeli, Engelsiz Yaşam Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi Müdürü Bekir Tancı’ya anlamlı bir ziyaret gerçekleştirdi. Ziyarette, Yeşilay’ın bağımlılıklarla mücadele çalışmaları ve YEDAM'ın (Yeşilay Danışmanlık Merkezi) sunduğu hizmetler hakkında bilgi verildi.Ziyaret sırasında, Yeşilay’ın toplumun her kesimine yönelik sürdürdüğü bilinçlendirme çalışmaları ve rehabilitasyon süreçlerine verdiği destek üzerinde duruldu. Gökdemir ve ekibi, Engelsiz Yaşam Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi'ndeki çalışmalara hayranlıklarını ifade ederek, bu tür kurumlarla iş birliğinin önemini vurguladılar.Baran Yılmaz / Anadolu Haber
Ardahan
Yayınlanma: 16 Ağustos 2024 - 11:24
Yeşilay'dan Engelsiz Yaşam Merkezi'ne Anlamlı Ziyaret
Yeşilay Ardahan Şube Başkanı Tolgay Gökdemir ve Ekibi Engelsiz Yaşam Bakım ve Rehabilitasyon Merkezi'ni Ziyaret Etti
Ardahan
16 Ağustos 2024 - 11:24















