Yeşilay Ardahan Şubesi, Şube Başkanı Tolgay Gökdemir, yönetim kurulu üyeleri ve YEDAM temsilcileri ile birlikte Ardahan Üniversitesi Güzel Sanatlar Fakültesi Resim Bölüm Başkanı Prof. Dr. Semra Çevik’i ziyaret etti.Ziyarette, Yeşilay ve YEDAM’ın yürüttüğü faaliyetler hakkında bilgi alışverişinde bulunuldu. Tolgay Gökdemir, Yeşilay’ın sağlık ve bağımlılıklarla mücadele konusundaki çalışmalarını vurgularken, Prof. Dr. Semra Çevik de sanatın bu süreçteki önemine değindi.Ziyaret, iki kurum arasındaki iş birliğini güçlendirmek ve toplum sağlığını desteklemek amacıyla gerçekleştirildi. Yeşilay Ardahan Şubesi, yerel topluluklarda farkındalık yaratmaya devam etme kararlılığını yineledi.Marziye Avcı / Anadolu Haber
Ardahan
Yayınlanma: 23 Eylül 2024 - 12:37
Yeşilay Ardahan Şubesi'nden Ardahan Üniversitesi'ne Ziyaret
Yeşilay ve YEDAM, Güzel Sanatlar Fakültesi ile İş Birliği İçin Bir Araya Geldi
Ardahan
23 Eylül 2024 - 12:37















