Ardahan Valisi Mehmet Fatih Çiçekli, İl Genel Meclis üyeleriyle birlikte karın tadını çıkararak bölgenin turizm potansiyeline dikkat çekti.Pistte Renkli Görüntüler: AK Parti ve CHP El Ele Kayak YaptıVali Çiçekli’nin öncülüğünde düzenlenen etkinlikte, AK Partili ve CHP’li İl Genel Meclis üyeleri bir araya gelerek kayak deneyimi yaşadı. Birçoğu ilk kez kayak takımlarını giyen meclis üyeleri, profesyonel eğitmenler eşliğinde hem temel teknikleri öğrendi hem de keyifli anlar yaşadı. Sezonun son karının yağışıyla düzenlenen etkinlikte, siyasi rekabetin yerini dostluk ve şehir tanıtımı aldı.Vali Çiçekli: "Hedefimiz Dört Mevsim Ardahan"Ardahan’ın doğal güzelliklerini her platformda ön plana çıkarmayı hedeflediklerini belirten Vali Çiçekli, şehrin sadece kışın değil, her mevsim turizm merkezi olması gerektiğini vurguladı. Vali Çiçekli yaptığı açıklamada şu ifadeleri kullandı:"Şehrimizi hem yaz hem kış turizmiyle hak ettiği noktaya taşımak için kararlıyız. Bu tür etkinliklerle farkındalık yaratarak yerli ve yabancı turistleri bölgemize çekmeyi, dolayısıyla yerel ekonomiyi canlandırmayı hedefliyoruz. Ardahan, her mevsim ayrı bir hikaye sunan eşsiz bir coğrafyadır."Baran Yılmaz / Anadolu Haber
Ardahan
Yayınlanma: 23 Mart 2026 - 13:52
Güncelleme: 23 Mart 2026 - 13:58
Vali ve Meclis Üyeleri Pistte Buluştu!
Kristal karı ve sarıçam ormanlarıyla Türkiye’nin yükselen değerlerinden biri olan Yalnızçam Kayak Tesisleri, bu kez renkli bir tanıtım etkinliğine ev sahipliği yaptı.
Ardahan
23 Mart 2026 - 13:52
Güncelleme: 23 Mart 2026 - 13:58















