Ardahan Valisi Mehmet Fatih Çiçekli, görevine başlamasının ardından ilk köy ziyaretini Yalnızçam’a gerçekleştirdi. Eşi Vali Yardımcısı Esengül Korkmaz Çiçekli ile birlikte vatandaşlarla buluşan Vali Çiçekli, "Devlet her zaman vatandaşının yanındadır" mesajı verdi.7 Ocak tarihli Valiler Kararnamesi ile Ardahan Valiliği görevine atanan Mehmet Fatih Çiçekli, ayağının tozuyla saha çalışmalarına başladı. Yaklaşan kayak sezonu öncesi Yalnızçam Kayak Merkezi bölgesinde incelemelerde bulunan Vali Çiçekli, programı kapsamında Yalnızçam (Sindizgom) Köyü sakinlerini de ziyaret etti.Muhtarın Evinde Samimi SohbetVali Çiçekli ve eşi Vali Yardımcısı Esengül Korkmaz Çiçekli, Yalnızçam Köyü Muhtarı Ekrem Akça’nın evine konuk oldu. Çay eşliğinde gerçekleşen ziyarette protokol ortamından uzak, oldukça samimi bir atmosfer hakimdi. Köyün genel durumu, hayvancılık faaliyetleri ve vatandaşların talepleri masaya yatırıldı."Sorunları Yerinde Tespit Edeceğiz"Ziyaret sırasında köylerin yaşam kalitesini artırmanın öncelikleri olduğunu vurgulayan Vali Çiçekli, şu ifadeleri kullandı:"Vatandaşımızla birebir temas kurmak, sorunları yerinde dinlemek bizler için çok önemli. Devletimizin imkânlarını en ücra köşedeki vatandaşımıza ulaştırmak için sahadayız. Altyapıdan ulaşıma kadar köylerimizin refahı için çalışmalarımız aralıksız sürecek."Yalnızçam Köyü’nde Memnuniyet KarşılamasıZiyaretten büyük onur duyduklarını belirten Muhtar Ekrem Akça, Vali Çiçekli’ye köyün ihtiyaçları hakkında detaylı bir bilgilendirme sundu. Vali ve eşinin gösterdiği bu ilginin kendilerini motive ettiğini belirten muhtar ve ailesi, nazik ziyaret için teşekkürlerini iletti.Ziyaret, köylülerle çekilen hatıra fotoğrafları ve iyi dilek temennileriyle sona erdi.Baran Yılmaz / Anadolu Haber
Ardahan
Yayınlanma: 19 Ocak 2026 - 12:00
Vali Çiçekli'den İlk Köy Ziyareti
Ardahan Valisi Mehmet Fatih Çiçekli, görevine başlamasının ardından ilk köy ziyaretini Yalnızçam’a gerçekleştirdi.
Ardahan
19 Ocak 2026 - 12:00















