Türkiye’yi Kafkaslara bağlayan 2.918 rakımlı Ulgar Dağı’ndaki tünelin yıllardır açılmaması, son yağmurlar nedeniyle meydana gelen sel felaketiyle birlikte daha da büyük bir sorun haline geldi. Sel, tünel üzerindeki çalışmaları durdururken, dağın zirvesinde bulunan ve seyahat edenlerin su ihtiyacını karşıladığı çeşme, atıklarla dolup taştı.
Ardahan’ın Gürcistan sınırındaki Posof ilçesine giden yol üzerindeki 2.540 rakımlı çeşmenin çevresindeki çöpler, dikkat çekici bir temizlik eksikliğini gözler önüne seriyor. Karayolları bakım evinin yanı başında bulunan çeşme, hem yerli h
em de yabancı uyruklu araçların sıklıkla durup su ihtiyaçlarını karşıladığı bir alan. Ancak, çeşmenin etrafının adeta bir çöp merkezi haline gelmesi, özellikle burada su içmeye çalışanlar tarafından tepkiyle karşılanıyor.Çeşmenin hemen yanındaki Özel İdareye ait çöp kutusunun da dolup taştığı gözlemlenirken, yerel yöneticilerin ve yetkililerin bu durumu göz ardı etmesi, halk arasında büyük bir hayal kırıklığına neden oldu. İlçe kaymakamı, belediye başkanı ve diğer ilgili kişilerin bu rezaleti görmemesi dikkat çekiyor.Ulgar Dağı’ndaki bu görüntülerin, hem çevre kirliliğine hem de kamu hizmetlerinin yetersizliğine dair önemli bir örnek teşkil ettiği ifade ediliyor. Yerel halk, yetkililerin bir an önce bu duruma müdahale etmesini ve çeşmenin çevresinin temizlenmesini talep ediyor.Baran Yılmaz / Anadolu Haber
Ardahan’ın Gürcistan sınırındaki Posof ilçesine giden yol üzerindeki 2.540 rakımlı çeşmenin çevresindeki çöpler, dikkat çekici bir temizlik eksikliğini gözler önüne seriyor. Karayolları bakım evinin yanı başında bulunan çeşme, hem yerli h
em de yabancı uyruklu araçların sıklıkla durup su ihtiyaçlarını karşıladığı bir alan. Ancak, çeşmenin etrafının adeta bir çöp merkezi haline gelmesi, özellikle burada su içmeye çalışanlar tarafından tepkiyle karşılanıyor.Çeşmenin hemen yanındaki Özel İdareye ait çöp kutusunun da dolup taştığı gözlemlenirken, yerel yöneticilerin ve yetkililerin bu durumu göz ardı etmesi, halk arasında büyük bir hayal kırıklığına neden oldu. İlçe kaymakamı, belediye başkanı ve diğer ilgili kişilerin bu rezaleti görmemesi dikkat çekiyor.Ulgar Dağı’ndaki bu görüntülerin, hem çevre kirliliğine hem de kamu hizmetlerinin yetersizliğine dair önemli bir örnek teşkil ettiği ifade ediliyor. Yerel halk, yetkililerin bir an önce bu duruma müdahale etmesini ve çeşmenin çevresinin temizlenmesini talep ediyor.Baran Yılmaz / Anadolu Haber 


















