Milli Egemenlik Parkında, halk oyunları gösterisi ile başlayan etkinliğe katılan Vali Hüseyin Öner ve davetliler, geleneklerimize uygun olarak örste demir dövüp, boyalı yumurta tokuşturdu. Daha sonra Nevruz ateşini yakan Vali Öner, ateşin üstünden atladı, ardından vatandaşlar ve öğrencilerle birlikte halay çekti.
Etkinlik sonunda vatandaşlara etli pilav ikramında bulunan Vali Öner, Nevruz’un beraberinde bereketi ve bolluğu getirdiğini belirterek, “Orta Asya’dan, Balkanlar’a, binlerce yıldır kutladığımız Nevruz Bayramı, çeşitli renkler, inanışlar ve gelenekler oluşturarak yüzyıllardır yaşatılmış ve günümüze kadar gelmiştir. Bahar ile doğanın uyanışını, rengarenk çiçeklerin yeryüzüne merhaba demesini ve bereketin geldiğini müjdeleyen Nevruz Bayramının hayırlı olmasını diliyor, bütün Ardahanlı hemşehrilerimin ve milletimizin Nevruz bayramını yürekten kutluyorum” diye konuştu.

Etkinlik sonunda vatandaşlara etli pilav ikramında bulunan Vali Öner, Nevruz’un beraberinde bereketi ve bolluğu getirdiğini belirterek, “Orta Asya’dan, Balkanlar’a, binlerce yıldır kutladığımız Nevruz Bayramı, çeşitli renkler, inanışlar ve gelenekler oluşturarak yüzyıllardır yaşatılmış ve günümüze kadar gelmiştir. Bahar ile doğanın uyanışını, rengarenk çiçeklerin yeryüzüne merhaba demesini ve bereketin geldiğini müjdeleyen Nevruz Bayramının hayırlı olmasını diliyor, bütün Ardahanlı hemşehrilerimin ve milletimizin Nevruz bayramını yürekten kutluyorum” diye konuştu.
















