Ardahan’ın her kesimiyle yakın diyalog kurmaya özen gösteren Milletvekili Kaan Koç, son olarak Ardahanlı yerel isimleri ve köy temsilcilerini Türkiye Büyük Millet Meclisi’nde (TBMM) misafir etti.Ziyaret kapsamında; Kalender Karataş, Cengiz Morkoç, Göle Çakırüzüm Köyü Muhtarı Yunus Karaaslan ve Binali Gültekin, Milletvekili Koç’u makamında ziyaret etti. Oldukça sıcak ve samimi bir atmosferde gerçekleşen görüşmede, Ardahan ve Göle üzerine istişarelerde bulunuldu."Kapımız Hemşehrilerimize Her Zaman Açık"Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Milletvekili Kaan Koç, sosyal medya hesaplarından yaptığı paylaşımda şu ifadelere yer verdi:"Kıymetli misafirlerim; Kalender Karataş, Cengiz Morkoç, Göle Çakırüzüm Köyü Muhtarımız Yunus Karaaslan ve Binali Gültekin’i TBMM’de, Gazi Meclisimizde misafir ettim. Nazik ziyaretlerinden dolayı kendilerine teşekkür ediyorum."Baran Yılmaz / Anadolu Haber
Ardahan
Yayınlanma: 19 Ocak 2026 - 11:51
Milletvekili Kaan Koç, Ardahanlı Hemşehrilerini Gazi Meclis'te Ağırladı
AK Parti Ardahan Milletvekili Kaan Koç, TBMM’deki çalışmalarına devam ederken, bir yandan da Ardahan’dan gelen misafirlerini ağırlayarak şehriyle olan bağını güçlü tutuyor.
Ardahan
19 Ocak 2026 - 11:51















