Tarım ve Orman Bakanlığı ile Ziraat Bankası işbirliğinde, Küçükbaş hayvancılığı desteklemek amacıyla hayata geçirilen “Köyümde Yaşamak İçin Bir Sürü Nedenim Var Projesi”nin ilimizde bu yılda sürdürülmesi amacıyla Vali Hüseyin Öner’in katılımıyla protokol imzalandı.
Ardahan Valiliği, Tarım ve Orman Müdürlüğü ve Ziraat Bankası arasında yapılan protokol imza töreninde konuşan Vali Hüseyin Öner, geçtiğimiz yıllarda hayata geçirilen projenin bölge küçükbaş hayvancılığına önemeli bir ivme kazandırdığını belirterek, yeni dönemde de projenin geliştirilerek uygulanmaya devam edeceğini söyledi.
Vali Öner, daha sonra şöyle konuştu; “Bugün, bölgemiz tarım ve hayvancılığına önemli katkıları olacağına yürekten inandığımız, Tarım ve Orman Bakanlığımızın “Köyümde Yaşamak İçin Bir Sürü Nedenim Var Projesi” kapsamında Ziraat Bankası ile ikinci kez protokol imzalıyoruz. Geçtiğimiz yıl ilk kez uyguladığımız ve oldukça verim elde ettiğimiz bu projeyle; ilimizde faaliyet gösteren Küçükbaş Hayvancılık İşletmelerine sağlanacak olan Tarımsal Kredi ile İşletme kapasitelerinin arttırılması, yöreye özgü koyun ırklarıyla bölgesel kalkınmanın sağlanması ve ülkemiz küçükbaş hayvan varlığının arttırılması hedeflenmiştir.
Bu protokol ile şartları tutan üreticilerimiz, 1 yıl boyunca kredilerden faydalanacaktır. Proje kapsamında, ilimize uygun küçükbaş hayvan ırkı ve ulaşılması hedeflenen sürü büyüklüğü belirlenecek, ardından proje başvuruları alınacak ve uygun şartları taşıyan üreticilerin projesi, bölgeye bildirilecek. Projenin onaylanmasının ardından canlı hayvanların hangi işletmelerden tedarik edileceği belirlenecek ve kredi işlemleri tamamlanan üreticilerin küçükbaş hayvanları işletmelere teslim edilecek. Ben, projenin hayırlı olmasını diliyor, üreticilerimize, bölge hayvancılığına katkılar sağlamasını temenni ediyorum.” dedi.
Vali Öner ayrıca, projeden faydalanmak isteyen vatandaşlarımızın detaylı bilgi için, Tarım ve Orman Müdürlüğü ile Ardahan Ziraat Bankası Şube Müdürlüklerinden destek alabileceğini sözlerine ekledi.
Ardahan Valiliği, Tarım ve Orman Müdürlüğü ve Ziraat Bankası arasında yapılan protokol imza töreninde konuşan Vali Hüseyin Öner, geçtiğimiz yıllarda hayata geçirilen projenin bölge küçükbaş hayvancılığına önemeli bir ivme kazandırdığını belirterek, yeni dönemde de projenin geliştirilerek uygulanmaya devam edeceğini söyledi.
Vali Öner, daha sonra şöyle konuştu; “Bugün, bölgemiz tarım ve hayvancılığına önemli katkıları olacağına yürekten inandığımız, Tarım ve Orman Bakanlığımızın “Köyümde Yaşamak İçin Bir Sürü Nedenim Var Projesi” kapsamında Ziraat Bankası ile ikinci kez protokol imzalıyoruz. Geçtiğimiz yıl ilk kez uyguladığımız ve oldukça verim elde ettiğimiz bu projeyle; ilimizde faaliyet gösteren Küçükbaş Hayvancılık İşletmelerine sağlanacak olan Tarımsal Kredi ile İşletme kapasitelerinin arttırılması, yöreye özgü koyun ırklarıyla bölgesel kalkınmanın sağlanması ve ülkemiz küçükbaş hayvan varlığının arttırılması hedeflenmiştir.
Bu protokol ile şartları tutan üreticilerimiz, 1 yıl boyunca kredilerden faydalanacaktır. Proje kapsamında, ilimize uygun küçükbaş hayvan ırkı ve ulaşılması hedeflenen sürü büyüklüğü belirlenecek, ardından proje başvuruları alınacak ve uygun şartları taşıyan üreticilerin projesi, bölgeye bildirilecek. Projenin onaylanmasının ardından canlı hayvanların hangi işletmelerden tedarik edileceği belirlenecek ve kredi işlemleri tamamlanan üreticilerin küçükbaş hayvanları işletmelere teslim edilecek. Ben, projenin hayırlı olmasını diliyor, üreticilerimize, bölge hayvancılığına katkılar sağlamasını temenni ediyorum.” dedi.
Vali Öner ayrıca, projeden faydalanmak isteyen vatandaşlarımızın detaylı bilgi için, Tarım ve Orman Müdürlüğü ile Ardahan Ziraat Bankası Şube Müdürlüklerinden destek alabileceğini sözlerine ekledi.















