Göle Belediyesi, ilçenin en önemli sorunlarından biri olan şebeke suyu projesi için Halk Sağlığı Müdürlüğü ekipleriyle birlikte yer tespiti çalışması gerçekleştirdi. Göle Belediye Başkanı Gökhan Budak, su kaynaklarının bulunduğu alanda Halk Sağlığı ekipleriyle birlikte incelemelerde bulundu ve su örnekleri alındı.Başkan Budak, su projesinde destek veren Halk Sağlığı çalışanlarına teşekkür ederek, “Göle Halk Sağlık Ekipleri ile birlikte ilçemizde başlatacağımız su projesinin yerini inceledik ve sağlıklı su değerlendirmesi için detaylı incelemelerde bulunduk. Bu önemli süreçte bizlerle birlikte olan hekimlerimiz Dr. Berfin Altürk ve Merve Nur Özkan’a katkıları için içten teşekkürlerimizi iletiyorum,” dedi.Projenin tamamlanmasıyla Göle ilçesindeki su kalitesinin artacağını belirten Başkan Budak, vatandaşların şebeke suyunu güvenle içebileceğini ve projenin halk sağlığı açısından önemli bir adım olduğunu vurguladı. Çalışmaların başarıyla tamamlanmasını dileyen Budak, projeye destek veren tüm ekiplere tekrar teşekkür ederek, sonuçları heyecanla beklediklerini ifade etti.Baran Yılmaz / Anadolu Haber
Göle
Yayınlanma: 17 Ağustos 2024 - 13:33
Başkan Budak, Su Projesi İçin Sahaya İndi
Göle Belediyesi, Şebeke Suyu Projesi İçin Sağlık Ekipleriyle Yer Tespiti Yaptı.
Göle
17 Ağustos 2024 - 13:33



















