Ardahan Şoförler ve Otomobilciler Odası Başkanı Asim Özer ve heyeti, öncelikle AK Parti Ardahan Merkez İlçe Başkanı Aytaç Ulutaş'ı makamında ziyaret etti. Nazik kabulü ve ilgisinden dolayı Ulutaş'a teşekkür eden Özer, istişarelerin devam edeceğini vurguladı.Ardından AK Parti Ardahan İl Başkanı Hakan Aydın'ı ziyaret eden heyet, kıymetli başkanın ilgi ve alakasından memnuniyetini ifade etti. Ziyaretlerde, Ardahan'ın ortak sorunları ve esnafın talepleri üzerine görüş alışverişinde bulunuldu.Asım Özer, her iki ziyaretten sonra yaptığı açıklamada, AK Parti Ardahan teşkilatının şoför esnafına gösterdiği yakın ilgiye teşekkür ederek, "Değerli başkanlarımızın ilgi ve alakasından dolayı minnettarız. Birlikte Ardahan için çalışmaya devam edeceğiz" dedi.Baran Yılmaz / Anadolu Haber
Ardahan
Yayınlanma: 05 Şubat 2026 - 09:43
Güncelleme: 05 Şubat 2026 - 10:59
Asim Özer'den AK Partiye iade-i Ziyaret
Ardahan Şoförler ve Otomobilciler Odası Başkanı Asim Özer, yönetim kurulu üyeleriyle birlikte AK Parti Ardahan teşkilatına iade-i ziyaret gerçekleştirdi.
Ardahan
05 Şubat 2026 - 09:43
Güncelleme: 05 Şubat 2026 - 10:59















