Ardahan Veteriner Hekimler Odası Yönetim Kurulu, yeni göreve başlayan Ardahan Valisi Sayın Mehmet Fatih Çiçekli’ye hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.Ziyarete Oda Yönetim Kurulu Başkanı Ömürcan Sural, Genel Sekreter Emrah Aydın, Sayman Üye Baran Eren Gök ve Veteriner Hekim Kübra Gizem Aydın katıldı.Ziyaret sırasında Vali Çiçekli’ye Ardahan ili hayvancılık raporu, Ardahan ili damızlık ırk raporu sunuldu. Ayrıca Oda tarafından ilimizde hayata geçirilmesi planlanan 7 yeni projenin sunumu gerçekleştirildi.Ardahan Veteriner Hekimler Odası, ziyaretten duyduğu memnuniyeti belirterek Vali Mehmet Fatih Çiçekli’ye nazik ev sahipliği için teşekkür etti ve yeni görevinin hayırlı olmasını diledi. Oda, Ardahan’ın çalışkan ve ilgili bir valiye kavuşmasından büyük memnuniyet duyduğunu ifade etti.Baran Yılmaz / Anadolu Haber
Ardahan
Yayınlanma: 30 Ocak 2026 - 13:05
Güncelleme: 30 Ocak 2026 - 13:32
Ardahan Veteriner Hekimler Odası'ndan Vali Çiçekli'ye Hayırlı Olsun Ziyareti
Ardahan Veteriner Hekimler Odası Yönetim Kurulu, yeni göreve başlayan Ardahan Valisi Sayın Mehmet Fatih Çiçekli’ye hayırlı olsun ziyaretinde bulundu.
Ardahan
30 Ocak 2026 - 13:05
Güncelleme: 30 Ocak 2026 - 13:32















