Karadeniz, Ramazan ayı boyunca sergilenen üstün gayretler için din görevlilerine teşekkürlerini iletti.Hizmet Dolu Bir Ramazan’ın Ardından BuluştularArdahan İl Müftülüğü bünyesinde düzenlenen bayramlaşma programı, samimi bir atmosferde gerçekleşti. Müftülük personeli ve din görevlileriyle tek tek tokalaşarak bayramlarını tebrik eden Müftü Âdem Karadeniz, personelin bayram sevincine ortak oldu."Din Gönüllülerimizin Çabası Takdire Şayan"Programda bir konuşma yapan Müftü Karadeniz, özellikle on bir ayın sultanı Ramazan boyunca yürütülen faaliyetlerin önemine dikkat çekti. Karadeniz, konuşmasında şu ifadelere yer verdi:"Ramazan ayı süresince gerek camilerimizde gerekse sahada büyük bir özveriyle görev yapan din gönüllülerimizin çalışmaları her türlü takdirin üzerindedir. Vatandaşlarımıza hizmet götürme noktasında sergilediğiniz bu gayretli çalışmaların devamını diliyorum."İyi Dileklerle Sona ErdiKarşılıklı iyi dileklerin paylaşıldığı programda, din hizmetlerinin verimliliği ve toplumsal katkısı vurgulandı. Bayramlaşma töreni, hatıra fotoğraflarının çekilmesi ve başarı temennilerinin ardından sona erdi.Baran Yılmaz / Anadolu Haber
Ardahan
Yayınlanma: 23 Mart 2026 - 14:05
Ardahan İl Müftüsü Karadeniz'den Personele Anlamlı Bayram Tebriği
Ardahan İl Müftüsü Âdem Karadeniz, Ramazan Bayramı vesilesiyle müftülük personeliyle bir araya gelerek bayramlaştı.
Ardahan
23 Mart 2026 - 14:05















