AK Parti Ardahan İl Başkanlığı tarafından düzenlenen basın toplantısında, 2025 yılı üye çalışmaları ve bölgedeki siyasi gelişmeler değerlendirildi. İl Başkanı Hakan Aydın’ın ev sahipliğindeki programa; Merkez İlçe Başkanı Aytaç Ulutaş, Teşkilat Başkanı Uğur Alp Kayatürk, İl Gençlik Kolları Başkanı Muhammet Gök, İl Kadın Kolları Başkanı Gülten Özdemir ve çok sayıda parti teşkilat mensubu katıldı.
Teşkilatın Tam Desteğiyle Hedefler Aşıldı
Geçirdiği tedavi süreci sonrası teşkilatıyla birlikte sahaya hızlı bir dönüş yaptıklarını belirten İl Başkanı Hakan Aydın, başarının bir ekip işi olduğunu vurguladı. Aydın, konuşmasında şu ifadeleri kullandı: "Göreve geldiğimiz günden bu yana ekiplerimizle, yönetimlerimizle ve teşkilatımızın tüm kademeleriyle sahadayız. Kadın kollarımız, gençlik kollarımız ve merkez ilçe başkanlığımızın yoğun çabasıyla 2.400 olan yeni üye hedefimizi geride bırakarak 2.550 üyeye ulaştık."
İlçelerde Rekor Damal’da
Paylaşılan 03.05.2025 - 01.01.2026 tarihli resmî rapora göre, Ardahan genelinde üye kayıt çalışmaları %100 başarı oranına ulaştı:
Damal, %162’lik başarı oranıyla rekor kırdı.
Göle %115, Merkez %110 ve Çıldır %102 oranında hedeflerini gerçekleştirdi.
Posof %89, Hanak ise %42 seviyesinde kaldı.
Ardahan genelinde toplamda 2.407 yeni üye yapılarak il bazındaki hedef tam puanla tamamlandı.

"Türkiye Recep Tayyip Erdoğan’sız Olmaz"
Dünya siyasetindeki gelişmelere ve Türkiye'nin gücüne dikkat çeken Aydın; "Filistin’deki ateşkesin baş mimarı Sayın Cumhurbaşkanımızdır. Biz artık küresel dünyada söz sahibi bir ülkeyiz. 'Dünya 5’ten büyüktür' diyebilen bir liderin neferleri olarak, hem Ardahan’da hem de Türkiye genelinde milletimize hizmet etmeye devam edeceğiz," dedi.
Yatırımlarda "Durmak Yok Yola Devam" Mesajı
Ardahan’a yapılan yatırımların takipçisi olduklarını belirten Aydın; Hanak doğalgazı, Göle Kayak Merkezi, KYK yurtları ve TOKİ projeleri gibi birçok hizmetin AK Parti döneminde şehre kazandırıldığını hatırlattı. Başkan Aydın, toplantının sonunda katılım sağlayan basın mensuplarına ve gece gündüz demeden çalışan teşkilat başkanlarına teşekkür etti.
Toplantı, Başkan Aydın’ın basın mensuplarına katılımlarından dolayı teşekkür etmesi ve hatıra fotoğrafı çekimiyle sona erdi.
Baran Yılmaz / Anadolu Haber














