Geçtiğimiz hafta sonu gerçekleşen ve büyük bir heyecana sahne olan seçimlerin ardından, üst üste 3. kez başkanlık koltuğuna oturan Asim Özer, yerel basın mensuplarını ağırladı. Ardahan yerel basınının temsilcileri, mazbatasını alarak göreve başlayan Özer’e tebrik ziyaretinde bulundu.Gazetecilerden Anlamlı ZiyaretZiyarette, Ardahan Anadolu Haber Gazetesi muhabiri Baran Yılmaz ve Ardahan Medya Gazetesi muhabiri Bedrettin Şuay, Başkan Özer ile bir araya gelerek seçim başarısını kutladı. Şehrin dinamiklerini yakından takip eden gazeteciler, şoför esnafının beklentileri ve odanın gelecek projeleri hakkında fikir alışverişinde bulundu."Basınımızın Desteği Gücümüze Güç Katıyor"Ziyaretten duyduğu memnuniyeti dile getiren Başkan Asim Özer, yerel basının şehirdeki denetleyici ve birleştirici rolüne vurgu yaptı. Özer, ziyarette şu mesajları verdi:"Şehrimizin sesi ve kulağı olan basın mensubu arkadaşlarımızın ziyareti bizleri ziyadesiyle mutlu etmiştir. Şoför esnafımızın sesi olmak için çıktığımız bu yolda, basınımızın desteği her zaman gücümüze güç katıyor. 3. dönemimizde de hep birlikte Ardahan için çalışmaya devam edeceğiz."Ziyaret, yeni dönemde yapılacak çalışmalar üzerine yapılan samimi sohbetin ardından iyi dileklerle sona erdi.Baran Yılmaz / Anadolu Haber
Ardahan
Yayınlanma: 06 Ocak 2026 - 15:06
Ardahan Basınından Başkan Özer'e Tebrik Ziyareti
Şoförler ve Otomobilciler Esnaf Odası seçimini kazanarak güven tazeleyen Asim Özer, yerel basının temsilcilerini ağırladı. Gazeteciler Baran Yılmaz ve Bedrettin Şuay, 3. kez başkanlığa seçilen Özer’e yeni döneminde başarılar diledi.
Ardahan
06 Ocak 2026 - 15:06















