Gençlik ve Spor Bakanlığı tarafından düzenlenen Anadolu Yıldızlar Ligi (ANALİG) Futbol 1. Etap 6. Grup Müsabakaları Ardahan’da tamamlandı. Üç gün boyunca süren organizasyonda 11 ilden 220 sporcu sahaya çıkarak hem mücadele etti hem de dostluk ve centilmenlik örneği sergiledi.Ardahan’ın ev sahipliğinde gerçekleştirilen müsabakalarda geleceğin futbolcuları yeteneklerini ortaya koyarken, organizasyon boyunca çekişmeli ve heyecan dolu karşılaşmalar oynandı. Karşılaşmaların ardından düzenlenen ödül töreninde dereceye giren takım ve sporculara madalya ile kupaları takdim edildi.Erkekler kategorisinde A Grubu’nu Artvin, B Grubu’nu Ordu, C Grubu’nu ise Erzincan temsilcileri lider tamamlayarak bir üst aşamaya yükselme hakkı elde etti. Kızlar kategorisinde ise Trabzon birinci olurken, Erzincan ikinci, Giresun ise üçüncü sırada yer aldı.Gençlik ve Spor İl Müdürlüğü tarafından yapılan açıklamada, organizasyona katılan tüm sporcular, antrenörler ve idareciler tebrik edilerek, Tokat’ta düzenlenecek olan 2. Etap müsabakalarında dereceye giren takımlara başarı dilekleri iletildi.Ardahan’da gerçekleştirilen organizasyon, hem bölgenin spor altyapısının tanıtımına katkı sağladı hem de farklı illerden gelen yüzlerce genç sporcuyu aynı sahada buluşturarak dostluk ve kardeşlik duygularını güçlendirdi. Spor kamuoyu, Ardahan’ın önemli bir organizasyona başarılı şekilde ev sahipliği yapmasını memnuniyetle karşıladı.Hayal KılıçHaber Merkezi
Ardahan
Yayınlanma: 22 Haziran 2026 - 02:57
ANALİG Futbol Grup Müsabakaları Ardahan'da Tamamlandı
Ardahan
22 Haziran 2026 - 02:57















