Ardahan İl Müftülüğü, şehirdeki manevi atmosferi güçlendirmek ve cami cemaatiyle kaynaşmayı sağlamak amacıyla gerçekleştirdiği programlarına bir yenisini daha ekledi. Aksa Camii’nde düzenlenen buluşma, vatandaşların yoğun katılımıyla gerçekleşti.Program, Aksa Camii İmam-Hatibi Abdullah Baysal’ın gerçekleştirdiği sohbet ile başladı. Namaz öncesi cemaate hitap eden Baysal; günün bereketi, manevi uyanış ve kardeşlik üzerine etkileyici bir sohbet gerçekleştirdi. Dinleyenlerin gönlüne dokunan sohbetin ardından, hep birlikte saf tutularak sabah namazı eda edildi.Namazın ardından yapılan dualarla devam eden program, katılımcılara sunulan ikramlar ile noktalandı. Müftülük yetkilileri, bu tür buluşmaların birlik ve beraberliği pekiştirdiğini belirterek, katılım sağlayan tüm mahalle sakinlerine teşekkür etti.Hayal Kılıç
Ardahan
Yayınlanma: 19 Ocak 2026 - 11:49
Aksa Camii'nde Manevi Buluşma
Ardahan İl Müftülüğü tarafından düzenlenen “Sabah Namazı Buluşmaları” kapsamında vatandaşlar, Aksa Camii’nde bir araya gelerek sabahın ilk ışıklarını dualarla karşıladı.
Ardahan
19 Ocak 2026 - 11:49















